Често задавани въпроси (FAQ)

?
Колко струва доставката на продукти?

Цената на доставка се определя автоматично от куриерските фирми, с които партнираме. Вижте условията за доставка в секция Доставка.

?
Как да разбера дали поръчката ми е приета?

След финализиране на поръчката автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка. Той съдържа номер на поръчката, който можете да използвате, за да следите нейния статус.

?
Как да върна продукта, който съм закупил?

За да върнете продукти трябва да попълните формуляра, който можете да копирате от Общи условия за ползване, Приложение 1. След това ги изпратете на адреса за връщане в София (посочен във формуляра). 

Възстановяваме сумата в рамките на 14 дни от датата на изпращане на върнатата пратка към офиса ни чрез паричен превод през Еконт или Спиди. 

?
Мога ли да пробвам продукта преди да го заплатя?

Магазинът не предоставя опция за преглед и тест на поръчаните продукти при куриер. Ако продуктът не ви допада, имате възможност да го върнете в рамките на 15 дни от датата на получаване, стига да е във вида, в който е получен (цялостна и неразкъсана опаковка, закачени и здрави етикети и без следи от носене или употреба).

?
Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Регистрацията в онлайн магазина Вълнение може да донесе допълнителни отстъпки, достъп до всички функционалности на сайта и е елементарна. Регистрирай се Вход и регистрация

?
Продуктът, който искам да закупя, вече не е в наличност. Има ли възможност да го поръчам?

Можете да изпратите запитване за определен продукт на мейл hello@vulnenie.bg , който вече не е наличен тук. Ако след проверка при нашите партньори продуктът е наличен, ще се свържем с вас за потвърждение на времето на доставка, количеството и/или размерите.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас